poniedziałek, 4 maja 2009

Majówka

Witaj,
majówka upłynęła mi pod znakiem spotkań rekrutacyjnych, do mojego zespołu przyłączyły się dwie młode damy. Agnieszka na spotkaniu na temat Oriflame była aż 2 razy ale mamę musiała przekonać do tego pomysłu i tym sposobem, zadzwonił w czwartek telefon a w sobotę Agnieszka z potrzebnymi dokumantami pojawiła się na spotkaniu już z zamówieniem.
Dorota z kolei dowiedziała się o Oriflame i przywilejach bycia konsultanktą z internetu, także nasze spotkanie w oddziale było już tylko dopełnieniem formalności.
Tutaj chciałam wspomnieć znowu o "Sekrecie", po prostu staram się myśleć:
chcę przyciągnąć do siebie nowych ludzi, nowe osoby do zespołu, wyobrażam sobie jakie mają być: uśmiechnięte, nastawione na sukces, radosne i odważne.
I proszę tu telefon a wcześniej ogłoszenie, trzeba myśleć o obfitości, niezależnie w jakim kontekście czy to o ilości konsultantów czy pieniędzy na koncie albo włosów na głowie :)
Poza tym w sobotę u Anity w Ziemięcicach zorganizowałyśmy prezentację kosmetyczną. Zaproszone były dziewczyny z zespołu Anity oraz klientki i koleżanki. Trochę się nam sprzęt zbuntował ale udało się i prezentacja o dermotypach oraz odpowiednich seriach pielęgnacyjnych przebiegała już bez problemu. Panie zadawły pytania, dziewczyny poznawały moc naszych produktów a potem badałyśmy cerę, prezentowałyśmy kosmetyki, które były rozłożene na dwóch stołach więc było tego trochę.
Po prezentacji zrobiłyśmy krótkie podsumowanie, co zrobić aby kolejna była jeszcze lepsza.
Padło kilka pomysłów, które czekająż tylko na realizajcę.
Dziewczyny przygotowały salę, układały kosmetyki i katalogi, dobrze widzieć, jak wzajemna pomoc i współpraca przynosi rezultaty.
A niedziele zostawiłam dla siebie i odpoczywałam w Krakowie, zapomniałam na chwile o Wellness, wygrzewałam się na słoneczku i doceniałam uroki życia.
A Tobie jak minęła majówka? chętnie usłyszę co się działo u Ciebie!
Pozdrawiam
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz