piątek, 5 czerwca 2009

Warszawa wzywa..


Witajcie kochani,

dawno nie pisałam , wybaczcie.
Dzisiaj mam venę i postaram się zrekompensować braki..
Zacznę od tematu naszej stolicy, zastanawiasz się dlaczego taki geograficzny temat?

Otóż pozwolę sobie przypomnieć.. ogłosiłam jakiś czas temu konkurs.

Jak i konkurs to nagroda : czyli wycieczka do fabryki i centrali Oriflame 5 września na mój koszt. Oriflame od kulis, niezapomniane wrażenia, mnóstwo atrakcji!
Zasady : wprowadzić łącznie 10 osób do programu Witamy w ciągu 3 katalogów, począwszy od 7 poprzez 8 łącznie z 9 (średnio 3 osoby na katalog), trwa akcja rekrutacyjna 1zł wpisowe.


Jest kilka osób które już zaczęły swoje kwalifikacje do konkursu- trzymam kciuki!
Zrobiliście pierwszy krok, czas na drugi..

Realizując zasady konkursu możesz przy okazji awansować. Jest jednak taki poziom który sprawi że i 10 września pojedziesz ze mną do Warszawy, ale nie do centrali czy do fabryki..


Spotkasz się z najlepszymi liderami oraz Dyrektorami z całej Polski, poznasz zarząd Oriflame Poland a co najważniejsze gościa specjalnego..


Człowieka dzięki , któremu tak naprawdę mogliśmy sie spotkać..

Jednego z założycieli Oriflame - pana Roberta af Jochnicka.


To co usłyszysz i zobaczysz na tej konferencji na długo zostanie w Twojej pamięci.
Czekają na Nas informacje z pierwszej ręki, prezentacje nowych kosmetyków , niespodzianki i emocje z tym związane!

A ten magiczny poziom który zakwalifikuję Cię na ten wyjazd to : 12% - 2.400pp
Moze brakuje Ci trochę mniej niz 2400p?

W związku z tym mam kilka pytań:

1. Co powstrzymuję Cię od osiągnięcia tego poziomu?

2. Jakie zasoby posiadasz dzisiaj aby go osiągnąć?

3. Czego potrzebujesz ode mnie ?

Mozesz napisać do mnie meila lub umieśić swoje odp. w komentarzach.

Życzę udanego weekendu

i do usłyszenia

Magdalena








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz