wtorek, 14 lipca 2009

Relacja z Formuły Sukcesu


Witam,
oto moja relacja z Formuły Sukcesu :
Na początku zastanawiałam się trochę zanim zdecydowałam się czy jechać naFormułę Sukcesu, bo na poprzedniej troche brakowało mi tego jak kiedyśwyglądała, jak było więcej szkoleń, można się było więcej dowiedzieć.
Jednak nie żałuje że się zdecydowałam. Mi i myślę że moim dziewczynomdodało trochę więcej sił gdy usłyszały że nawet obecne dyrektorki miałyjakieś problemy w drodze do swojego tytułu, że to normalna kolej rzeczy.
Ajeszcze bardziej skrzydeł dodała opowieść Marianny, nie przypuszczałam żejest ktoś kto w ciągu trzech tygodni z 3% wszedł na 12%.
Myślę że to teżdodało motywacji dziewczynom z mojej grupy i uwierzyły że wszystko jestmożliwe :)
Zobaczymy jak to zaowocuje w najbliższym katalogu.
Pozdrawiam Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz