niedziela, 12 lipca 2009

Ta Formuła należała do naszego zespołu!

Witam w niedzielne popołudnie,

tak jak napisłam w temacie, wczorejsza Formuła należała do zespołu Magdaleny Saganowskiej.

A dlaczego?

ponieważ odebrałyśmy wspaniały dyplom od Fundacji A ku ku który był dla mnie przemiłą niespodzianką, okazało się że moje dziewczyny wykazały najwięcej zaangażowania w zbieranie pieniędzy na marzenie dzieci którym był komputer. Na zdjęciu panie które były na Formule i mogły razem ze mną odebrać podziękowania.

Składam jeszcze raz serdeczne podziękowania dla :

Sabiny Bilskiej
Małgorzaty Dobrzańskiej
Moniki Sroki
Barbary Kozłowskiej (panie ze zdjęcia)

A takze dla pani Haliny Szymczyk, Moniki Skiby których nazwiska widnieją na dyplomie.


Poza tym moja grupa pojawiła się na Formule w liczbie 10 osób, wśród nich kluczowe osoby z którymi wiąze plany na przyszłość, osoby które ukończyły Formułę Sukcesu Menadzera a takze te które są w trakcie wakacyjnej edycji.

Byli takze obecni Top Sprzedawcy którymy ponownie na łamach bloga składam gratulacje:

Barbarze Kozłowskiej 504p
Sabinie Bilskiej 405p
Krystynie Saganowskiej 405p

Na miejscu 2 i 3 uplasowały się kolejne osoby :

Marcina Staniszewskiego 2660p

Beaty Jędrzejczyk 1020p


oraz mojej najlepszej sprzedawczyni w sieci Izabeli Grabowskiej która osiągnęła najwyższy wynik w przeciągu 6 katalogów tj 4045p !!!

A do Was szanowne uczestniczki mam prośbę: napiszcie kilka słów o tym co wydarzyło się wcoraj na sali szkoleniowej w Katowicach w przeciągu 6 godzin, dołączcie swoje zdjęcie abym mogla umieścić je na blogu, po to aby inni mogli chociaż trochę poznać smak Formuły.

Czekam na relacje najpóźniej do jutra.

Życzę udanej niedzieli
Magdalena

ps. dzisiaj koniec katalogu, pamiętaj do 19:00 możesz złożyć swoje osttanie zamówienie z 9 katalogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz